Google Ads Expert

Snel en makkelijk nieuwe bezoekers met Google Ads

Wil je ook nieuwe klanten via internet? Schakel dan Google Ads in. Zo kan je heel gericht een bepaalde doelgroep benaderen, bijvoorbeeld in je eigen regio. Voor het beste rendement test je verschillende zoekwoorden en advertentie’s, zodat je je budget steeds gerichter kan inzetten.

Je kan Ads ook goed tijdelijk inzetten als je bijvoorbeeld in een rustige periode van het jaar extra klanten wilt trekken.

Zo werkt adverteren bij Google

De advertenties komen bovenaan in de zoekresultaten. Je betaalt per klant die op je advertentie klikt, dus per bezoeker op je website. Geen bezoekers = geen kosten. Je kan ook aangeven hoeveel je maximaal per bezoeker wil betalen. Adverteren heeft het meeste effect als de SEO en vindbaarheid van je website goed in orde is.

Hoe duur is Google Ads?

Je betaalt bij Google Ads dus per klant die op jou advertentie klikt. In veel gevallen kan ik het account zo instellen dat je niet meer betaalt dan 20-80 cent per klik. Je kan een maximaal budget per dag instellen en je kan ieder moment stoppen. Reken bij Google Ads op een advertentiebudget van minimaal 100 euro per maand.

Bestaande adverteerders: verdubbel je omzet bij gelijk budget

In mijn praktijk komen ook vaak ondernemers die al met Adwords werken. Ze vragen zich af of ze wel het beste rendement uit hun advertentiekosten halen. Meestal is dat inderdaad niet zo. Ik heb laatst bij een klant met een behoorlijk advertentiebudget de klikken en de verkopen verhoogd met resp. 136% en 113%. Dus bij een gelijkblijvend budget is de omzet van deze ondernemer via Google Adwords is meer dan verdubbeld!

Voorkom teleurstellingen en schakel een Ads expert in

Google Ads is best complex. Je moet echt weten wat je doet. Besteed Ads uit als je onvoldoende bekend bent met de valkuilen en mogelijkheden. Ik ben officieel Google Ads Partner en weet hoe je het optimale rendement uit je Ads account haalt.

‘Corine is iemand die zich heel goed kan verplaatsen in de klant. Ze is in staat om strategisch het online marketing beleid gezamenlijk te formuleren en dit succesvol te operationaliseren. Onze samenwerking is energiek en innovatief met een sterke focus op resultaat. Ik heb veel van haar geleerd en ik hoop dat we onze samenwerking nog lang mogen continueren.’ Willem Janssen van LeanDirect

Voor het instellen van nieuwe campagnes in Ads reken ik eenmalig 600 tot 750 euro excl. BTW. Kom vrijblijvend langs op mijn kantoor bij Coopkracht in Zutphen.

Een overzicht van mijn klanten

Contact >